CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 20, 2008

Salam pembuka bicara...

Assalamualaikum wbt..
Segala puji bagi Allah kerana dgn limpah kurniaNya, mengizinkan blog ini wujud..hehe..syukur alkhamdulillah..actually ni idea spontan yg tetiba keluar waktu kami (warga blok Kijang sesi 2008/2009) berborak...ini semua ilham dari Allah, dan saya (jua rakan2 lain) hanya cuba dan berusaha untuk mewujudkannya..objektif utama blog "muntjac" ni adalah untuk meng'update' berita2 terbaru atau laporan2 aktiviti di blok Kijang...friendster blok Kijang dh ada..so, blog blok Kijang pulak..

Ini hanyalah untuk introduction kepada blog ini. Kepada siapa2 yang terbuka laman blog ni, terutamanya warga blok Kijang, bolehlah sebarkan tentang kewujudan ia pada teman2 anda..hehe..skema pulak ayatnya..

InsyaAllah, blog ini akan dikendalikan oleh saya dan seorang rakan lagi. Pada siapa2 yang teringin join kami dalam usaha memeriahkan dan menceriakan blog ini, amatlah dialu2kan. Usaha dan sokongan anda terutamanya warga blok Kijang, tak kira la, yang dah grad ke, yg masih kat Kijang ke, amat2lah kami harapkan..

sekarang, sudah masuk minggu yang ketiga semester 2008/2009..kalau untuk aktiviti kolej sudah banyak dijayakan termasuklah Mesra-Mesra KOSASS (MMK). Adik2 junior yang memasuki KOSASS tahun ni, semuanya yang ROTU. Tak ada lagi, civilian..kecuali mereka2 yang masuk ROTU, tp kluar baris. Seramai 29 orang junior yang menetap di blok Kijang, semuanya malay. Untuk masa ini, junior2 masih dalam sesi perkenalan dengan warga blok terutamanya senior2 (2nd dan ke atas).

Sampai setakat ini sahaja untuk salam pembuka bicara blog ini. Lain hari, insyaAllah, akan ada entry2 yg baru. Wassalam.

0 comments: